Údržba a provoz domu
Příspěvky
Úklid domu (03/2017)
10. 3. 2017
Schůzka s dodavatelem úklidových prací, kontrola kvality a četnosti. Výbor SVJ bude průběžně informován (email) o ukončení dílčích prací (např. vytření domu), tak aby bylo možné provádět kontrolu.
Na chodbách našeho domu je velké množství předmětů, které úklidové práce komplikují.
PODA a.s. - nový poskytovatel telekomunikačních a datových služeb v našem domě
3. 3. 2017
Dne 3.3.2017 byla uzavřena dohoda mezi SVJ a společností PODA a.s. a byl podepsán souhlas s umístěním vnitřního a venkovního vedení a zařízení veřejné datové sítě.
Více najdete pod položkou "Celý příspěvek"
Pravidelná revize plyn.vedení dne 01.03.2017
1. 3. 2017
Dne 1.03.2017 byla v náhradním termínu provedena revize rozvodů plynu v č.p. 1167 - byt č.12, č.p. 1168 - byt č. 5 a 6 a č.p. 1169 - byt č.10 a 12.
Celkové zhodnocení revidovaného zařízení : zařízení je schopno provozu
(závady třídy PII budou odstraněny v zákonné lhůtě 6měsíců)
Vyúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti za 2016
28. 2. 2017
Dne 28.02.2017 bylo na FÚ Praha 6 předáno vyúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti za zdaňovací období 2016.
Oprava topného rozvodu - byt č.7/1168
24. 2. 2017
Pracovníci fy UNITOP zprovoznili tři nefunkční topná tělesa v bytě č.7/1168 (odvzdušnění, výměna reg.ventilu, seřízení TS ventilů).
Žádost vlastníkům bytů v 7.patrech - odvzdušnění topného systému.
20. 2. 2017
Od 15.02.2017, kdy byla obnovena dodávka tepla pro náš dům, si několik vlastníků stěžovalo na nedostatečné vytápění svých bytů. Pracovníci fy VEOLIA doporučili odvzdušnění domovního topného rozvodu. Vlastníci bytů v posledních patrech byly písemně vyzvání, aby svépomocí a nebo s pomocí pracovníka fy UNITOP odvzdušnili radiátory ve svých bytech.
Oprava topného rozvodu - byt č.13/1169
16. 2. 2017
Pracovníci fy UNITOP vyměnili 4 nefunkční odvzdušňovací ventily v bytě č.13/1169).
Obnovena dodávka tepla (15022017)
15. 2. 2017
Dne 15.02.2017 v 11,15h byla obnovena dodávka tepla do našeho domu.
Přerušena dodávka tepla (15022017)
15. 2. 2017
Porucha nahlášena v 6,53h (p. Jasný) na Veolia Energie ČR, a.s.
Závada je mimo náš dům a dle informace pracovnice zákaznické linky (8.13h) bude dodávka tepla obnovena do 14h (15.02.2017).
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66