Údržba a provoz domu
Příspěvky
Nefunkční výtah (vchod 1169) - Překážka v dráze vnitřních dveří
6. 9. 2021
Výtah stojí v přízemí a na displeji je oznámení o chybě "Překážka v dráze dveří"
Závada nahlášena na dispečink fy Ctibůrek v 10.26h.
Domácí telefon (vchod 1168/byt č.6) - hlasitost
16. 6. 2021
Dne 16.06.2021 zesílil technik fy Císař hlasitost v domácím telefonu.
Zastřešení vstupních schodů (vchod 1167) - opraveno
26. 5. 2021
Dne 26.05.2021 vyměnil pracovník fy SAŠ Glass sro. rozbité drátosklo v zastřešení vstupních schodů.
Nespolehlivé otvírání dveří pomocí el.čipu (vchod 1169) - vyběhané vedení prostřední západky - opraveno
4. 5. 2021
Dne 04.05.2021 zkontroloval technik fy DUVOX sro. mechanické části el.pohonu zámku a ve večerních hodinách byl vyměněn akumulátor v řídící jednotce. Ovládání el.pohonu čipem a otvírání dveří je funkční.
Vyúčtování služeb za rok 2020
28. 4. 2021
Dne 28.04.2021 dostali vlastníci bytových jednotek do schránky "Vyúčtování služeb za rok 2020" zpracované správcem ANESO sro. Údaje ve "Vyúčtování služeb za rok 2020" lze reklamovat pouze písemnou formou na adresu společnosti ANESO sro, Žukovského 8887, Praha 6, nebo emailem na adresy djurkovic@aneso.cz (teplo, teplá a studená voda), nebo lholubova@aneso.cz (ostatní služba - úklid, odpad apod.). Reklamaci je nutné uplatnit v termínu 29.04.-29.05.2021.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67