Jdi na obsah Jdi na menu
 


Hlášení závad a poruch

V této části našich www by měly být informace o závadách a poruchách na společných částech našeho domu ( např.osvětlení chodeb a sklepů, centrální odsávání, výtahy, vstupní dveře apod.).
V příspěvku by měl být stručný popis zjištěné závady či poruchy a jméno vlastníka, který příspěvek na www vložil. Díky "ohlášení závady"  pak bude možné zajistit efektivněji její nápravu.
Ve výjimečných případech je možné "ohlásit" závadu či poruchu, které vzniknou uvnitř bytu vlastníka a netýkají se společných částí našeho domu (např. upozornit na fakt, že tekoucí voda z pračky už dále nepoteče, nebo že pavouk, který utekl z terária, byl už polapen).

Zápisy porušující dobré mravy budou smazány. Admin
 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Údaje na obrazovce ve výtahu

(Antušák, 19. 1. 2018 15:42)

Ve výtahu 1167 zmizeli z obrazovky ve výtahu některé údaje (čas, datum,svátky.....). Je to porucha nebo tyto údaje byli záměrně odstraněny?
S pozdravem Antušák

Re: Údaje na obrazovce ve výtahu

(Rahbani, 23. 1. 2018 13:02)

Dobrý den,
závadu jsem telefonicky nahlásil na dispečink servisní firmy Ctibůrek výtahy.
S pozdravem Rahbani

Kapající voda ve sklepě

(Jan Jasný, 21. 11. 2017 10:14)

Dnes v 10 hod. jsem zjistil kapající vodu na chodbě ve sklepě v č. 1169 směrem k vedlejšímu vchodu. Na podlaze je louže a voda kape ze stropu přes nějaké vedení z umělé hmoty.

Re: Kapající voda ve sklepě

(Rahbani, 21. 11. 2017 22:34)

Dobrý večer
po provedené prohlídce sudých bytů v č.p. 1169 byla závada lokalizována v bytě č.2 kde dochází k úniku vody na přívodu od stoupačky k WC. Vlastníkem bylo příslíbeno odstranění závady v nejbližším možném termínu.
Zdravím
Rahbani

Topení

(Viktor Novotný, 14. 11. 2017 8:06)

Přeji hezký den, na zákaznické lince Veolia Energie ČR, a.s. je nahlášena porucha v dodávce teplé vody pro vytápění domu.
Zdravím
VN

Re: Topení

(Viktor Novotný, 14. 11. 2017 21:13)

Přeji hezký den, dodávka teplé vody pro vytápění našeho domu byla v 10,40h obnovena (telefonát technika fy VEOLIA)

nefunkční osvětlení vdomě

(Kadlecová, 7. 11. 2017 18:39)

Dobrý večer,
již druhý den nefunguje světlo ve společných prostorách domu ve vchodě
1167. Nefunkční je jak světlo u schodiště ovládané spínačem, tak světlo na fotobuňku na rozvaděči elektro. Nesvítí ani světlo u vchodu do domu

Re: nefunkční osvětlení vdomě

(Rahbani, 7. 11. 2017 21:18)

Dobrý večer,
provedl jsem kontrolu jističů v suterénu azávadu se mi nepodařilo odstranit. Zítra se pokusím zajistit opravu elektrikářem v co možná nejbližším termínu.
Rahbani

Re: Re: nefunkční osvětlení vdomě

(Viktor Novotný, 8. 11. 2017 7:39)

Přeji hezký den,
opraveno.
Zdravím
Viktor Novotný

Zatékání do střechy (VZT nástavby)

(Jakub Tomas, 29. 6. 2017 10:21)

Dobrý den,
dnes jsem při dešti zjistit že nám zatéká do stoupaček koupelny (WC) druhé generace. Zřejmě zatéká buď do střešního pláště nebo do VZT nástavby prosím prozkoumání a opravu aby nedošlo k nějakým škodám.

Děkuji, Jakub Tomas

Re: Zatékání do střechy (VZT nástavby)

(Jakub Tomas, 29. 6. 2017 10:23)

Jedná se o byt č. 15 vchod 1169.

Re: Re: Zatékání do střechy (VZT nástavby)

(Viktor Novotný, 29. 6. 2017 10:29)

Přeji hezký den, děkuji za zprávu, zkusím na střechu někoho dostat, aby vše zkontroloval.
Zdravím
Viktor Novotný

porucha zavírání vchodu 1167

(Kadlecová, 15. 3. 2017 21:46)

Dobrý večer,
není možné zavřít vchodové dveře, nedoléhají, zkoušela jsem zamknout,
neúspěšně

Re: porucha zavírání vchodu 1167

(Vikor Novotný, 16. 3. 2017 10:23)

Přeji hezký den, kolem 24hod dveře nešly zavřít, ráno vše funkční, podobný stav byl nedávno ve vchodu 1169, příčinou byl "sepnuté" tlačítko na domovním telefonu, takže dveře dostávaly stále pokyn k otevření, pokud by se situace opakovala objednáme kontrolu systému a opravu , bude-li potřeba.
Zdravím
VN

Porucha zavírání hlavních dveří 1167

(Zuzana Bílková, 15. 3. 2017 21:30)

Dobrý večer,
před chvílí jsem se vrátila domů a nejdou zavřít hlavní dveře. Čip reaguje , jen je asi zaseklá klika.


Teplo

(Jan Jasný, 15. 2. 2017 6:52)

Dodatečně jsem zjistil jsem, že jsme u Veolie - tam mi sdělili, že je porucha a na odstranění pracují.

Topení

(Jan Jasný, 15. 2. 2017 6:41)

Dobrý den,
od rána jsou stoupačky studené, neteče teplá voda. Poruchu jsem se snažil nahlásit Pražské teplárenské - pouze na záznamník.

Problémy s topením

(Shady Rahbani, 13. 1. 2017 13:36)

Dobrý den,
dnes jsem konzultoval problém s topením s technikem s Veolie a s dalším specialistou na topení s tím, že problém je v zavzdušnění stoupaček po opravě havárie.Jako první krok mi doporučili abychom na problémových stoupačkách provedli odvzdušnění po té, co všichni vlastnící na stoupačce otevřou termostatické hlavice na maximum. Pokud to nepomůže bude nutné zavolat topenáře, který poté odvzdušní jednotlivé problémové radiátory mechanicky. Proto chci tímto požádat vlastníky, kteří zaznamenali tento problém, aby ho prostřednictvím našich webových stránek nahlásili a já bych dnes večer obešel jednotlivé byty na postižené stoupačce.V této chvíli vím, že se jedná o stoupačku v 1167 v sudých bytech.Děkuji Rahbani

Problémy s topením

(Antušák, 1167, 12. 1. 2017 17:22)

Dobrý den,
od poslední poruchy dodávky teplé vody (9.1.) nám hřejí pouze 1 - 3 žebra na radiatorech v kuchyni, obyvaku a pokoji na straně obyvaku. Do této doby bylo vše v pořádku. Je nějak snížený tlak nebo v čem může být problém?

Kontrola osvětlení

(Kroupa Jiří, 25. 11. 2016 19:22)

Dne 25.11.2016 byla provedena kontrola stavu osvětlení v domech 1167 - 1169 (výměna vadné žárovky v 7.p. /1169). Ostatní patra a sklepní prostory bez závad. Současně zjištěno nefunkční tlačítko v kabině výtahu pro směr jízdy do přízemí - dům 1169.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

následující »